Post by avunozmonar on Feb 19, 2022 23:40:27 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ øke penger hack ▞▞▞
▞▞▞ GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D 2022 version ▞▞▞
Ok, jeg har et par problemer med dette spillet. Misforstå meg rett det er som det eneste spillet jeg spiller, men hvorfor setter du de samme våpenskipene i rotasjon for å prøve? Jeg vil prøve mange av de andre, så jeg har et mål om å spare gullet mitt til.. Også... Når jeg har nok gull, hvorfor kan jeg ikke bare kjøpe (med gullet) skipet jeg vil kjøpe i stedet for å måtte fullføre et visst nivå først? For å fortelle deg sannheten, gjør det at jeg ikke vil spille dette spillet lenger. For å klare mange av disse nivåene trenger jeg et bedre skip.
Et av de beste spillene noensinne, du kan spille det offline også online og offline, det er bra for alle aldre, du er et helikopter og du kan bli jetfly og bombefly mer nedover linjen når du får mer penger, det er et kjempebra og kult spill jeg anbefalte for alle aldre
så jeg spilte dette spillet for ikke så lenge, men jeg tror det er en feil eller noe. når jeg kjøper en heli tjener jeg den, men når jeg tjener en ny mister jeg den og vet ikke om jeg skal få den tilbake. Jeg kjøpte apache og jeg elsket den, men mistet den til en belønningsheli (huggorm) og den er borte. samme med scropion, og jeg mistet den ... vær så snill å fikse dette problemet eller fortell meg om det er en måte å få tilbake kjøpte ting som en lagringsplass.
Spillet knuser mye,kan ikke tjene gull uten internett,for mye annonser som forbruker data veldig mye,dårlig tilkobling trekker innsamlet gull automatisk. Dette spillet er ikke offline i det hele tatt.
Bra spill bra... Men for mange annonser ikke interessert spill dette spillet... Beklager!...
Dette spillet fungerte ordentlig til jeg fjernet episode 4, så begynner det å krasje, telefonen min har 4 GB RAM og jeg forstår ikke hvordan et 136 MB-spill krasjer i telefonen min. En annen ting er at du gjør spillet offline. Jeg forstår at spesielle oppdrag må være online, men ikke alle av oss har data hver dag, men vi vil fortsatt nyte spillet, for nå har jeg lyst til å slette det n nvr å installere det igjen og jeg har spilt dette spillet siden 2014...
Virkelig elsket dette spillet helt til jeg traff murveggen for ikke lenger å tjene nok gull til å kjøpe nye fly med. Også skipsoppgraderingsprosessen er enormt for komplisert. jeg vil fortsette å spille, men jeg har en nivå 4 a-10 i episode 7, og jeg blir bare ødelagt umiddelbart hver gang.
Jeg pleide å like dette spillet, men etter en stund er visse nivåer vanskelige å slå, og i stedet for å bruke penger på å oppgradere fly og våpen, trenger du gull. Jeg kan virkelig ikke komme inn i spillet som jeg pleide å gjøre, fordi det er veldig vanskelig å slå, og det er veldig skuffende!
Spillet kan ikke fortsette appen oppfører seg dårlig, og hvorfor synes vi det er vanskelig å oppgradere flyene, n fienden skal forbli der ruinene de skal ikke forsvinne, men spillet er bra, men du må gjøre at flyene er rimelige
Hei admin. Jeg har brukt dette spillet for 5 år siden. Denne versjonen har noen problemer jeg vil beskrive her. Jeg bruker telefonen Honor 8x. Når jeg starter den, er det 90 % sjanse for at logoen din er stille. Mye tid lukke og starte så kanskje det starter. Den andre er når du betaler i oppdrag, vil spillet stille seg eller lukkes. Når jeg prøver å starte den igjen, begynte det første problemet igjen. Nå er jeg veldig skuffet. Fiks det eller fiks det. Naeem Ahmed
For mange annonser, selv om de ikke spiller spillet, kom bruk av andre apper og annonser som bombardement. Jeg har spilt dette spillet i 3 år, men har aldri følt meg så skuffet. Kan ikke få gull eller diamanter uten datatilkobling, og hvis du slår på dataene, blir det for mange videoannonser. Diamanter og tegninger er svært vanskelig å samle. Kan ikke kjøpe deler uten å bruke store mengder gull og å tjene gull er ikke mulig uten data. Hvordan i all verden kan vi planlegge dette spillet jevnt.... Skuffet.
Ikke prøv dette spillet engang. Hvis du ikke lar deg lure av de billige helikopterprisene. Du kjøper dem, bruker dem en eller to ganger og så blir de til et nybegynnerhelikopter. Hver gang. Da kjemper de mot deg om refusjon. Disse spillene har eksistert en stund, det bør slettes og borte. Dette er den andre sjansen jeg har gitt den.
Det er faktisk mye moro.. Siden jeg ikke er en stor fan av flyvende spill, var jeg ganske nølende med å laste ned og prøve det, men jeg må si at jeg er glad jeg tok sjansen og gikk videre og lastet den ned!! Det er mye moro og ikke veldig vanskelig å lære og tilpasse seg!! Hvis du liker flysims og flygende kampsimmer, vil du mest sannsynlig elske dette spillet!!
kontrollspørsmål er mer. problemer starter midt i kampen. vær så snill å fikse dette snart. hvis det ikke er noen problemer ville jeg gitt 5 stjerner.
Jeg elsker dette spillet ... men et problem er at jeg ikke klarer å spille siste lvl av episode 1 ... hver gang jeg prøver å spille den lvl vil spillet bli stengt .... Jeg har reinstallert det to ganger, men problemet fortsatt finnes .... vær så snill å fikse det..... Jeg har også mistet en annen id som jeg er i episode 26 ....
GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D پرتحرک cad
Hatet det. Jeg var på episode 29. Jeg kunne ikke registrere den samme kontoen min på den nye enheten min. Jeg begynte fra å starte episode 1 hatet det. spillet gikk forgjeves. verste kundestøtte, verste påloggingsbaser, verre av alt. Se for deg en spiller som meg som spilte lenge, men ikke kunne fortsette med ny enhet. VERRE GLEDE.
Det er et bra spill, men det er vanskelig å få belønninger du må bruke all tiden du har på spillet, veldig dyrt, og når du går opp blir det vanskeligere for oppdrag å bli trukket nylig fast på oppdrag 12 nivå 1 vet ikke hvilke egenskaper å kjøpe fordi selv gratis prøveversjoner kan ikke gjøre noe med det oppdraget.
Du burde få mer gull fra bonusoppdrag, men fortsatt bra spill
Dette spillet er wrost spill og betalt spill fra 1 episode til 4 episode du får gull for å kjøpe fly, men etter at episode 5 har fullført alle oppdragsnivåer får du ingen gullmynt hvis du vil kjøpe fly må du betale ekte penger og hvis du døde og ønsker å gjenopplive du må gi 10 gullmynter og andre gjenopplive 20 og tredje gjenopplive 30....Og fortsetter og annet alternativ for å gjenopplive se legger til 1 legger til data ta 15mb dette spillutviklere vil bare ha penger ikke installer dette spillet 😡😠
Veldig fantastisk og den har en høy rask kontroll ytterligere mer med en ultimat grafikk, foreslår virkelig dette til alle ppl
GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D Hərəkət rumi
GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D Akció gjik
Jeg er ikke i stand til å fjerne episode 8, oppdrag 7. Hver gang fant jeg ikke logistiske eiendeler på ca. 2 minutter med tier 6-våpen. Jeg fant bare 4 av 20. Det er et flott spill.
Helt ok
Etter å ha fullført installasjonen, når jeg går inn i vinduet for valg av episode, stopper lyden etter å ha valgt en episode. Ingen lyd.. og jeg har sjekket innstillingen, også er alt riktig, men ingen lyd når oppdraget starter.. Hvorfor??? ? Fortell meg det!
Det er en god app for å spille, men å tjene gull er veldig vanskelig å kjøpe fly eller helikopter for å fortsette neste nivå
Det er et morsomt spill, men hvis du får en ny telefon eller enhet, må du i utgangspunktet starte fra begynnelsen, men du får beholde poengene du tjener. Det krever også tilgang til kontaktene dine for å kunne spille spillet, så jeg spiller ikke lenger. Hvorfor trenger et spill å vite denne informasjonen?
Jeg elsker spillet så mye at det er det første krigsflyspillet jeg noen gang har spilt i mitt liv. Jeg har akkurat ett problem om våpenskipene de er for dyre, og jeg trenger mer gull for å kjøpe de andre stridsskipene, så vær så snill, jeg liker om du vil erstatte det med penger i stedet for gull, ellers ville de andre være gull og de andre ville være penger eller hvis du vil gi mer gull, er det alt takk for spillet.
Jeg ville ikke engang vurdert det med noen stjerner hvis det var et alternativ. Den krasjer hver gang jeg prøver å starte den. Jeg kjører på en veldig stabil tilpasset ROM, AEX. Android 9 og enheten min er åpenbart forankret. Jeg har ingen problemer med andre lignende apper, men denne krasjer. Jeg har prøvd å nedgradere til alle de tidligere versjonene, bare for å se den krasje som den nye. Noen ideer?
Spilte dette spillet for 3 år siden og jeg har lett etter det i et par år nå, alt jeg kunne huske om det var menymusikken, nå fant jeg det endelig og oh boy! Minner fra dette spillet fyller hodet mitt som en kran som fyller en kopp med vann! Elsket dette spillet og gjør det fortsatt. Dette er en klassiker for meg, overraskende nok ganske nostalgisk faktisk. Fortsett det gode arbeidet!
Dette er et ganske bra spill elsker det😍 dette er fordi det har ganske god grafikk, oppdatering for nye og bedre ting, ganske sjokk fordi det er et offline spill med et slikt potensial😍 Jeg har spilt i rundt to år og jeg er glad for at jeg fortsatt er et av mine favoritt offline-spill noensinne😍n jeg oppfordrer seerne til at hvis du er interessert i denne typen spill, så ikke kast bort tid på å laste ned og begynne å spille😍
Jeg er virkelig skuffet over dette spillet, det tok meg så lang tid å samle gullet før jeg kjøpte sjøridderen at jeg var så utslitt å samle alt inntil demonteringsknappen ødela alt, den slettet helikopteret mitt etter alt det harde arbeidet jeg gjorde var borte
Du MÅ registrere deg for en Joycity-konto for å spare fremgang og kjøp. Bare å koble til Googleplay-kontoen din vil ikke gjøre det. Fant ut på den harde måten etter å måtte formatere nettbrettet mitt. Jeg trodde jeg var klar fordi jeg ga spillet tillatelse til å få tilgang til Google Play-kontoen min. Jeg kjøper ikke pakker igjen eller starter på nytt. Synd at de ikke svarte på e-posten min og de satte den opp slik at du må ha enda en konto gjennom dem for å lagre fremgangen din. Så flott spill også.

Supert
Jeg synes det er veldig frustrerende at hvis du ikke vil gi spillet kontaktene dine, setter det deg tilbake til enhetens startskjerm, og når du prøver igjen, spør den igjen, og hvis du trykker på "Nekt og ikke spør igjen" , den setter deg tilbake til startskjermen igjen, men da vil den ikke engang åpne appen, den bringer deg bare til appens lasteskjerm og så på mindre enn et sekund, bringer den deg UMIDDELBART tilbake til startskjermen til din enhet. Hvorfor vil du vite kontaktene mine uansett? Jeg vet ikke hvordan det hjelper
Det er et veldig kult spill, men det er en feil at hvis du har en middels episode når du prøver å slå den og du slår den, gir den bare ikke noe gull jeg har slått episode 7 8 9, men det gir meg ikke gullbøyle, så fikser du det pls jeg trenger gull
Bubble Shooter Balls - Popping Arkādes spēles htsj
GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D Akcijske igre bnr
Bare det å stå opp, det er ikke et pianospill. Jeg vet ikke om masseskalaen til spillpotensial, men det er enormt morsomt tilsynelatende uendelige nye muligheter på en skala fra 1 til 10, kanskje A2 i feilavdelingen en 90 % og tilfredshetsavdelingen det eneste som holder meg fra å være helt fornøyd er å ha uendelig med alt jeg tror det vil ta for å spille spillet på rimelig tid, selv om de har muligheten fra dag i dag til å fly en slags massivt drevet festning den har automatisk avfyring, så selv om du ikke skyter mot noe, vinner du spillet i hvert fall det sist, men ikke minst hvis jeg måtte si tre ord om dette spillet, ville det vært morsomt og morsomt, og jeg liker det ikke. skuddveksling
Jeg ville ha vurdert dette som en firestjerners, men hvorfor i helvete koster alt gull. Hvis alt koster gull, hvorfor finnes det penger i spillet? Det har allerede mistet sin hensikt. Jeg kan ikke engang fortsette kampanjen uten å kjøpe et våpenskip for gull. det gir ingen mening, og jeg må fortsette å skaffe utleievåpenskip for å fullføre det. ikke last ned dette spillet